ENTRUSOL UNTUK KITA



Ramai yang PM personal tanya apa dua benda kat tangan saya nihh. Hari ni saya terlebih rajin nak cerita setiap satu kebaikan produk buatan orang kita ni.

Ok saya mulakan dengan yang pouch warna biru tu dulu ya.

Pouch biru tu adalah Oats. Sangat sedap dan kalau ada anak2, bagi depa minum konfom nak lagi. Dan jangan risau Oats ni untuk kesihatan. Kalau anak2 selalu minum tak apa. Kandungan dia pun bagus. Oats sendiri penuh dengan fiber dan bantu kenyangkan perut kita. Yang paling uniknya. Dalam Oats ni dah ada campuran KURMA dan MADU. Sebab tu rasa dia sangat SEDAPPPP.

Untuk orang yang tengah nak jaga makan diet ka, sangat sesuai lah minum Oats ni. Sambil minum terus dapat khasiat dari kurma dan madu sekali.

Next yang kotak hitam tu pula. Itu MyFiber. Dengar mana pun kita dah boleh agak apa fungsi dia kan. Fiber ni adalah makanan yang penuh dengan serat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Rasa dia memang SEDAP, dia ada rasa buah MARKISA. 

MyFiber ni sangat sesuai untuk orang yang ada MASALAH PENGHADAMAN. Contohnya sembelit, gastrik, pedih ulu hati, perut sebu, buncit, dan macam-macam lagi lah yang berkaitan usus.

Saya sendiri pun dulu sembelit tu selalu jadi, mungkin sebab makan makanan yang tak seimbang kot. Kurang makan sayur semua tu. Alhamdulillah, lepas start minum MyFiber ni pembuangan tu tak seteruk dulu lah.

Apa yang bagusnya MyFiber ni, dia ada SPIRULINA dan PREBIOTIK yang sangat penting untuk usus. So sambil proses penghadaman bertambah elok, dalam masa yang sama MyFiber bantu juga tingkatkan imunisasi badan. Imunisasi badan ni penting tau untuk kita jaga, lagi-lagi zaman yang macam-macam virus ni. Bila imunisasi badan kita kuat, dia jadi pertahanan yang paling pertama dalam badan kita sebelum medical method. 

Spirulina selalunya sinonim dengan SUPER FOOD, ini pun ada dalam MyFiber. So kalau orang yang jenis tak kisah vitamin-vitamin ni, ambik MyFiber pun dah cukup.


Untuk tempahan:

Comments

Popular posts from this blog

PREBIOTIK - PENTINGNYA UNTUK USUS KITA

IKAN LAGA HIDUP DENGAN IKAN LAIN

TIPS JAGA USUS SECARA SIHAT