Tenang is Good

Time aku tulis blog ni pada jam 2 pagi, 9/4/2020.
Awal kan aku bangun. Huhu, sebenarnya aku tertidur lepas Isyak tadi. Macam mana aku terbangun memang scary wehh. Aku dengar mak aku panggil "kakak" zappp aku terbangun. Padahal aku duduk sorang je dalam bilik ni. Bangun2 la terngadap selimut bentuk orang. Terus jantung pam laju2. Kes nanya weehh malam2 jadi macam tu.

Alhamdulillah aku terjaga waktu2 pagi macam ni. Sooo tenang. Tak ada kenderaan lalu lalang, bunyi orang bising2 pun tak ada. Damai rasa.


Ni aku belanja view dari tingkap bilik aku kat korang. Lorong depan ni aku selalu bayangkan Harry Potter terus..haha senget.

Aku bersyukur time PKP ni aku stay kat rumah aku yang sekarang bukan rumah sewa aku yang before ni. Whyyy?? 

Rumah before ni nice, dekat dengan semua kemudahan tapi penghuni dalam rumah tu ada 11 orang. Ramai x ramai la kn. Tapi sardin juga la dengan keadaan rumah KL ni. Condo pun kecik ja. 

Rumah aku yang sekarang hanya ada 3 orang saja dan salah sorang penguhuni rumah ni dah balik kampung sebelum PKP. So tinggal la dua orang saja. 

Tempoh PKP dugaan dia lain macam sikit..Rindu kampung weehhhπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜….
Aku rasa bukan aku sorang kot rindu kampung. Haha

Apa yang aku buat kat rumah ni?  Haaaa bawah ni gambar mini office aku. Tempat aku buat kerja berview kat bangunan. Aku suka tengok langit. So aku pilih untuk letak meja kerja aku kat tingkap tu.


Meja ni sebenarnya aku guna untuk buka booth before PKP, tapi sekarang booth tak boleh buka kn. Aku angkut la meja ni naik rumah, kalau tak duduk dalam kereta ja la. Nak bawak naik pun kegigihan juga.. Tingkat 3 weehh bawak naik meja ni.. Guna tangga ok. No lif. 

Ada meja senang banyak la untuk buat kerja. Kalau tak aku guna meja jepun yang bersila tu, kematu bontot dok atas lantai lelama.πŸ˜„πŸ˜„

Ok lah, aku nak sambung buat point untuk live esok. Selamat malam EVERYTHING 😘😘

JANGAN LUPA COMMENT TAU.😊

OHH ya, sapa yang ada problem macam dalam gambar kat bawah ni..boleh wasap me ok.
Bye.


Comments

Popular posts from this blog

PREBIOTIK - PENTINGNYA UNTUK USUS KITA

IKAN LAGA HIDUP DENGAN IKAN LAIN

TIPS JAGA USUS SECARA SIHAT